Ajuntament de Granollers
Facebook
Twitter
Youtube
Envia'ns un correu-e
Instagram

fotoEl dimecres 23 de gener, de 9 a 11 h, es celebrarà una jornada formativa dirigida als nois i noies escollits com a representants de les seves escoles al Consell Escolar Municipal (CEM). El CEM és un òrgan consultiu que treballa per crear un fòrum de debat entre tots els agents educatius de la ciutat així com per esdevenir un canal de comunicació entre la ciutadania i les administracions públiques.

Aquesta sessió formativa bianual està pensada per facilitar-los eines i recursos que els permetin desenvolupar de manera satisfactòria la tasca de representació. La jornada també vol ser un punt de trobada entre els consellers i conselleres de diferents centres i fomentar-ne la participació en les activitats de la ciutat.

Des de les 9 fins les 11 hores, els i les estudiants realitzaran diverses dinàmiques i debatran entorn la participació i la representació, treballant sobre la importància d'elements com ara la gestió de la informació, els espais de treball o la recollida de propostes dels companys i companyes als quals representen. Un tècnic del Servei d'Educació explicarà el funcionament i els objectius del Consell Escolar Municipal i es triaran els nous membres.

Aquesta acció s'emmarca dins del programa PIDCES (Punt d'Informació i Dinamització als Centres d'Educació Secundària) del Servei de Joventut.

 

 
 
 

Notícies de Participació estudiantil

Projecte Educatiu Dinamo amb Ebri Knight

10 Oct 2019 | Secció: Què és el projecte PIDCES?

Aquest curs, des del programa PIDCES que desenvolupem als instituts de la ciutat, hem recuperat el projecte Dinamo, que té per objectiu realitzar un projecte amb voluntat educativa, dins de...

Seguir llegint...

Entrem a les aules a través dels passa-c…

03 Oct 2019 | Secció: Què és el projecte PIDCES?

En aquests dies de finals de setembre i primers d'octubre, els dinamitzadors juvenils i el responsable del programa Etcètera realitzen passa-classes als 7 instituts de la ciutat que participen al...

Seguir llegint...